Dagens kattfot

Ha en fin söndag!
*kram*

9 kommentarer:

Sussie sa...

Underbar, underbar bild. Den skulle du göra en tavla av. Ha en fin söndag, kram.

Karin sa...

Vilken underbart söt fot! Fin bild också. Det låter inte kul med vattenläckan. Jag hoppas det löser sig för er del. Kram Karin

Kattfot sa...

Zanna: Kanske det :) Ha det så gott *kram*

Karin: Tack, i morron bitti anländer snickare och rörmokare så då får vi veta hur det ser ut *kram*

Poppins sa...

Supersöt bild!

Läste också om ert elände med badrummet! Stackars er. Mögel inomhus är inte roligt...

kramar

Anonym sa...

Åh, jag tror jag svimmar att söthet! Jag älskar nyvakna och nytvättade trampdynor, de luktar så gott...

Åsas Kammare sa...

Mm vilken go tass...

Skönt att ni ser det positiva i eländet med vattenläckan... det kan ju behövas i ett sånt läge...

Hoppas allt ordnar sig snart!

Kram Åsa

Sussie sa...

Klart du får följa mig, det blir jag glad för. D blir tyst på min blogg nu i ca 2 veckor och sen kör jag, jag kikar in här som vanligt under tiden, kram.

Anonym sa...

Vilken härlig kattfossing... vill bara gosa med den!

Filifjonkan 1 sa...

Å dessa älskliga kattassar så mjuka och lena och rosa samtidigt som de kan vara rivande och vassa
"ju fler människor jag träffar desto mer älskar jag min katt" är då ett sant talesätt..fniss...