Två utmärkelser och så lite trolleri...

Två priser på en och samma gång, kan man bli annat än glad? :-)

Tack snälla Soffy för denna myyycket tjusiga Pro-Blogger award. Den vill jag skicka vidare till: Annica - är inte bara proffs på att blogga, men också på att vara mamma. Huldas Verden - en blogg som jag alltid myser lite extra av att läsa. Romantisk blandning av underbara loppisfynd, dekorationer, pyssel & handarbete. Timotei - syr, virkar och stickar så mycket fint.


Inte nog med det, så har jag fått fina You make my day -award av Lilla livet stort. Självklart ska även den skickas vidare med följande intruktion: Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times! :)
Varsågoda -
Poppins trädgård, Åsas kammare, Ute och inne, Lusthuset & Handplockat

Och sist men inte minst så har jag tack vare Lantlivs-Anna´s tips lyckats trolla bort den tråkiga nav-baren längst upp på sidan. Nu ska jag trolla fram en ny banner också...för det var ju visst så att julen var över för min del.

6 kommentarer:

Karin sa...

Åhh men tack snälla! :) Det var rolig läsning. Och fint har det blivit här utan en "störande" navbar...

God fortsättning på det nya året!
Ha en härlig söndag!
Kram Karin

Anonym sa...

nav-baren - hur fick du bort den? Jag vill också!!!

Sussie sa...

Grattis till utmärkelserna, de är du verkligen värd och god fortsättning på det nya året, idag ska jag oxå rensa ut julen, skönt. Ha en fin dag.

Anonym sa...

Tack snälla rara Catrin för de fina orden! Kram Annica

Kattfot sa...

Karin: Ja, visst ser det lite trevligare ut utan :-)

Soffy: På www.lantligt.blogspot.com finns instruktionerna :-)

Zanna:Tack detsamma, hoppas det går bra med städandet!

Annica: varsegod, de är du värd många gånger om :-) *kram*

Åsas Kammare sa...

Grattis till dina utmärkelser och tack för att du skickade vidare till mig! Provade för några dagar sedan att gå in på din sida men det gick inte att få fram ordentligt, det var väl min dator som fick fnatt. Men nu ser jag ju två små underbara gummor! Helt ljuvliga, som härliga eferrätter att njuta av länge länge!
kram och trevlig helg!