Söndagsläsning

Lena Israelssons fina bok om klosterträdgårdar.

6 kommentarer:

Sussie sa...

Hej på dej. Det där ser ut att vara trevlig läsning. Nu är jag igång igen efter haveriet, härligt. Jag har en hel del läsning att ta igen men nu skiner ju solen så det ska jag ta vara på. Ha en fin kväll, kramar.

Hem och Harmoni Marie sa...

Såna böcker är både härliga att läsa och trevliga att ha liggandes framme...
Ha det gott, kram Marie

Sussie sa...

Award hos mig raring :) kram

Merja sa...

Vilken fin söndagsläsning!!
Tack för utmärkelsen..var in och läste hos dig igår också..men trodde inte det var sant:))Tack för dom fina orden, det värmde!!

Erika sa...

Hej, Hittade hit från Lusthuset och hon beskrev din blogg så himla fint att jag var tvungen att titta in. Vilka härliga katter du har och bilderna du tar är jätte fina.
Trevlig sommar!

Anonym sa...

Lena Israelsson låter bekant, ska kolla upp boken som verkar jättefin!