Två varianter

Visset i hallen...

...utslaget i köket.

10 kommentarer:

Lusthuset sa...

Så kan det vara, miljön är kanske olika...men jag har under några veckor mest kännt mig som den första buketten därför har det varit lite stiltje på bloggen men det är så sakta på väg åt rätt håll så nu får det bli nystart. Hoppas ni fick fina bilder på kattungarna....vore kul att se. Ha det bra och håll dig borta från div. baciller. Kram!!

Anonym sa...

Jag måste köpa mig en bukett tulpaner någon dag, de är ju så fina och får mig att längta till våren!

Elisa Day sa...

Jag köpte lila tulpaner idag, längtar så efter våren. Ha en trevlig helg! Kram

Anonym sa...

och bägge buketterna har sin tjusning :)

Erika sa...

En bukett tulpaner är varig i alla stadier.

Trevlig helg!

Anneli sa...

Fina bilder = ) kram kram

Merja sa...

Båda är fina i sig. Lärt mig uppskatta vissna tulpaner och andra blommor efter att ha sett Hannu Sarenström bilder.
Blev utan tulpaner idag. De hade så dåliga på ica när jag var där idag. Synd!

Anonym sa...

Jag vill också ha tulpaner känner jag nu. Måste jag unna mig när lönen kommer!

Poppins sa...

Här har vi också en bukett "på gång" hela tiden. Lyxar och byter ut mot nya tulpaner hela tiden. Det är så härligt med blomster vid den här tiden på året.
kramar från Poppins

Angel.Pearls sa...

Tänk att även vissna tulpaner kan vara vackra..Fin vecka// Eva