Favoriten

Dagens insikt. Det är ju inte alls långt kvar till påsk. Min favorit av alla helger!

5 kommentarer:

Petra sa...

Det är faktiskt min favorithelg också! Våren som är påväg, det är en så ljus och positiv högtid.

Blir det några tovade hönor eller kycklingar till påsk? Har du gjort något påskpynt som du kan visa på bloggen?

Kattfot sa...

Nej inget tovat påskpynt alls. Har lite idéer om en hare. Får se om jag hinner :)

Anonym sa...

Jag gillar också påsken! Lagom av allt på något sätt. Ledigt i flera dagar, (förhoppningsvis) soligt väder så man kan vara ute, god mat och godis.

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Påsken är den bästa högtiden på året, tycker jag!
Våren är på väg och trädgårdsdrömmarna snurrar!
Vi gör alltid en trevlig påskrunda på Österlen, det är liksom en start på det livet man längtar efter!
Kram
Becky

Unseen Rajasthan sa...

Beautiful and lovely shot !!Simply nice !!