Närmast hjärtat

Sommar blev till höst och så vinter. Det var ett tag sedan. I skenet av tända ljus och med ett tredje glas julmust gör jag härmed ett nytt bloggförsök. Vi får se hur länge det varar denna gång!

De senaste två söndagseftermiddagarna har jag slitit mitt hår framför symaskinen med en julklapp. Det blev bara pannkaka till slut.... men jag lyckades få till en plan B. Tänker inte visa den klappen än, men den här applikationen hör till. Det är egentligen ingen brosch, men den går ju faktiskt att använda till det med!

5 kommentarer:

Titti sa...

Det var en väldigt fin applikation/brosch tycker jag. Blev inspirerad. Kul att se dig på bloggen igen.

cieldequimper sa...

That is so pretty!

Merja sa...

Välkommen tillbaka. Har saknat dina inlägg. Hoppas allt är bra! Spännande med julklappen.

Maya sa...

Äntligen! =) Saknat ditt bloggande. Jättesöt brosch!

Anneli sa...

Har saknat dina inlägg jag med = )