Färger!

Just nu dras mina ögon extra mycket till allt som är färglatt och somrigt. Jag föll pladask för tygerna med namnet Meadow Sweet som jag beställde hem från Quilters Cloth härom veckan. Kan rekommendera deras webshop som jag tycker har ett riktigt bra utbud av tyger och det ramlar in nytt med jämna mellanrum. Har beställt flera gånger och har alltid fått leverans inom en vecka.

Beställde extra av tyget med jordgubbar och det blommiga med röd botten. Ångrar lite att jag inte beställde mer för sist jag kollade var tygerna slut. Men det ska i alla fall att räcka till den picknickfilt som jag ser mig ligga och läsa på i solen i sommar.

. . .
Right now my eyes are drawn to everything colourful and summery.
I just had to buy this fabric-pack. It´ll be a perfect picnic-quilt.

4 kommentarer:

JULIEK sa...

ÅJA farger, farger vil vi ha nå......og dette var herlige vårlige farger : )

Elisa Day sa...

Vilka härliga tyger och färger.

cieldequimper sa...

Very pretty fabric! I can't wait to see the quilt! ;-)

Merja sa...

Sött litet paket!