At last

Nu är det semester. I morgon kan jag verkligen luta mig tillbaka med fötterna i kors och konstatera... den här måndagen och fyra veckor framåt slipper jag kliva upp i ottan och sätta mig på tåget till jobbet. Efterlängtat och behövligt. Att jag börjar semestrandet med en riktig förkylning i högsommarvärmen är lite trist, men kanske precis vad jag behöver för att varva ner.

Lite inspiration och lust har börjat återvända, så nu tänkte jag öppna upp fönstren till min lilla blogg. Här behövs vädras och dammas av lite för det var ju ett tag sedan :-)

9 kommentarer:

Titti sa...

Vad roligt att se dig på bloggen igen. Hoppas att du får en bra semester med mycket inspiration och skaparlust, och hoppas att det blommar fint i din trädgård denna fantastiska sommar!

/Titti

Anonym sa...

HURRA, du är tillbaks! Krya på dig, här är det snorigt också! Kram!

Anonym sa...

Ha en skön semester! Och härligt att du bloggar igen.

Kram Annica

Anneli sa...

Som jag har väntat!! Har tittat in här titt som tätt bara utifall min sida inte uppdaterats på nya inlägg. Hppas du får en skön semester!!!! kramar

Lusthuset sa...

Det ser vi fram emot. Hoppas att förkylningen ger med sig och att du får en fin semester. Ha det bra. Kram!

Hulda sa...

godt å se at det var liv her igjen! Kos deg med ferie!

Kattfot sa...

Gulliga ni, vilket välkomnande :-) Kramar Catrin

cieldequimper sa...

I'm sorry that I still don't understand what you are saying :-) but it's nice to see you back and obviously relaxed!

Elisa Day sa...

Har saknat dig! Hoppas du blir frisk snart och kan njuta av semestern. kram