Rabarberdricka

Hade tänkt prova ett marmeladrecept i helgen, därav alla citroner. Men jag glömde köpa konserveringsmedel. Hittade istället ett recept på rabarberdricka som jag kokade ihop i morse. Den blev riktigt god och läskande, perfekt för en solig dag som denna. Gjorde bara en halv sats så den är redan slut i, men jag kommer definitivt göra den fler gånger. För den som är nyfiken på receptet så finns det här.

I tried a recipe of Rhubarb-lemonade. Really refreshing on a warm sunny day like today.

6 kommentarer:

Poppins sa...

Wow, vilka färger! Blir uppfriskad bara av bilden. Smakar säkert lika gott.

Hem & Harmoni Marie sa...

Vilket härligt tips! Ser jättegott ut och bilden var väldigt fin! Ha en bra dag!

Åsas Kammare sa...

Ser härligt ut, jag ska prova!

Kattfot sa...

Poppins, Marie & Åsa: Mmm ja den var riktigt god :-) Ha så gott och tack för trevliga kommentarer.

Lily of the valley sa...

Mmmm, vad det låter gott!
Kram
Lily :D

Lykke sa...

Tack snäll fr Kattfot för receptet. Det verkar vara ett perfekt recept för varma sommardagar. Nu skall jag hem o testa:-)