Besatt

När jag väl börjar pilla med färger och teckensnitt på bloggen så kan jag lätt bli besatt i några timmar. Vad är egentligen grejen? Photoshop är också farligt, nu har jag upptäckt hur kul man kan ha med penslar och leker lätt undan en kväll tills ögonen nästan rullar sig bakåt. För att inte tala om tovning då.... eller trädgårdsarbete. "Jag ska bara vattna några krukor"och så har jag helt plötsligt spenderat en hel eftermiddag i någon rabatt med jord upp till öronen.
. . . . .
I don´t know how many hours Ivé spent experimenting with fonts and colours on my blog. It´s almost like an obsession.

10 kommentarer:

Hulda sa...

Kjenner meg godt igjen i det du sier, man blir veldig opptatt av det man liker å holde på med. Så fint det er blitt på bloggen din, flott heading!

Karin sa...

Hihi, jag är likadan! :) Så fint du fått det här med det rosa och gröna. Kram

Anonym sa...

Jag förstår PRECIS :) Så härliga vårliga färger du fått till!

Kattfot sa...

Hulda: ja och timmarna bara springer iväg :-)

Karin: Ja jag tyckte jag kunde fortsätta med det rosa och gröna fullt ut...är ju smått besatt av det också ;-)

Soffy: Vad skönt att höra, det är farliga saker det där ;-)

Handplockat sa...

ler igenkännande

gillade sina favvo inlägg förra inlägget
ha det bäst

Anonym sa...

Vad du kan! Jättesnyggt! Kan du inte lära mig hur man gör?

Anonym sa...

Du.....det här var fräscht....hur fasen har du gjort, undrar då en Clara som INTE är så bra på Photoshop...tyvärr! Det där med besatt känner jag igen.....glömmer tid och rum när jag håller på med något jag tycker är kul!
Oj....är jag med i utmaningen här nedanför? Jösses....nu måste jag gugga geniknölarna :)
Många kramar till dig och dina söta ullgummor!

Kattfot sa...

Handplockat: Det var kul att höra :-)

Annica: Jo visst kan jag det, det lilla jag kan iaf ;-)

Clara: Tack snälla rara du :-) Blommorna fixade jag till genom att använda penslar (3 olika) sen kopierade jag dom i flera lager och flyttade runt tills jag blev nöjd.

Åsas Kammare sa...

Jättefint med de nya blommorna i härliga färger!!

Nu har jag listat mina egna favoriter.

Kram,
och spinn ifrån Socker, han ligger alltid i mitt knä när jag sitter vid datorn...

Anonym sa...

Hahaha, jag känner igen det där. Man tappar bort tid och rum. Mysigt när man är i det läget men inte så kul sen när man inser hur mycket tid som gått...host host.
Nåja, nu blidde jag nyfiken på vad det här är för blogg så jag ska läsa vidare.

/Deesajn
www.metrobloggen.se/deesajn