Utmaning


Jag har fått en rolig utmaning av Annica - att lista mina egna fem favoritinlägg här på bloggen. Det var riktigt kul att läsa bakåt i inläggen, men inte det lättaste att välja:

Börjar med ett inlägg där jag visar delar av hur jag tovar påskpynt. Vore kul att göra fler "så går det till- inlägg" i framtiden.

Jag kommer ihåg hur jag kämpade för att får till min första mormors-ruta. Efter det gick det undan, åtminstone i en sisådär 25 rutor framåt. Om jag lägger ut alla rutor nu får jag i ihop till en minipläd.

Tips på goda recept är kul att dela med sig av. Som representant för det väljer jag Rabarberdricka, mest för att bilden är så somrig och jag fortfarande kommer ihåg hur gott det smakade.

I början av förra året gjorde jag några inlägg om färger i min trädgård, rosa, gult, lila och rött.

Brillor och rosenknoppar, det första inlägget om mina favoritgummor. Det spelar ingen roll hur många jag gör, jag tröttnar aldrig på att tova dom :-)

Hoppas ni vill hänga med på utmaningen, Lilla livet stort, Åsas kammare & Clara

. . . . .

Annica has challenged me to list five of my favorite blog posts.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att läsa din lista! Fick inte upp inlägget om rabarberdrickan men minns hur läskande den såg ut. Ljuva sommar! Kram Annica

Elisa Day sa...

Vilka vackra saker du tovar!

Åsas Kammare sa...

Det var en rolig utmaning! :)
Jag ska titta i arkivet och se vilka jag gillade bäst. Men jag är ju inte så bra på data, vet inte om jag kan få till sådana där länkar till tidigare inlägg. Jag ska försöka.

Ha en bra dag!

Jag gillar dina favorit-inlägg!

Karin sa...

Vilken rolig men oj så svår utmaning. Nu ska jag kika in på posterna du valt ut. :) Ha en härlig söndag! Kram Karin

Ps. Går det att beställa något som har tovat? ;)

Anonym sa...

Vilken kul utmaning, och roligt att få ta del av det man missat i din blogg. Men länken till rabarberdricka går inte att se!

Kattfot sa...

Annica: Visst känns det långt borta, åh vad jag längtar till vår och sommar *kram*

Elisa: Tack snälla du, vad glad jag blir!
Annica: Ojsan, ska genast rätta till *kram*

Åsa: Jo men det fixar ju du! Samma princip sak som att länka till andra sidor :-)

Karin: Ja det var lite svårt att välja. Jamenvisst kan du beställa, det är bara att maila vad du är intresserad av.

Soffy: Kul, ser framemot att läsa din lista :-)