Senaste gumman

Dom kanske ser likadana ut, men alla har de detaljer som skiljer dem åt. Man vet aldrig i förväg vilka krav de små gummorna har.
-Jag vill ha ljusrosa rosor som de där!!!! (sa just den här gumman och pekade på en av tavlorna på väggen). Så fick det bli...

Flera har frågat om det går att köpa mina figurer. Visst gör det det! Tovningen är helt och hållet en hobby och hur mycket jag hinner med beror på tid och lust. Ibland kan jag sitta en hel helg och ibland dröjer det flera veckor innan jag ens rör ullen. Om du är intresserad av någon figur är det bara att maila mig (adress finns uppe till höger). Några av figurerna som jag visat på sidan har redan hittat nya hem och jag blir så otroligt glad varje gång någon vill ha det jag gjort.

. . . . .
This doll wanted some sheer pink roses on her dress. Just like the flower print.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Gumman är ju jättegullig,dom får väl olika personligheter allihop,hihi.

Kram Maria

Kattfot sa...

Maria: Ja lite olika är de allt, även om de kommer från samma släkt ;)

Anonym sa...

Jag har sagt det förut, men måste bara säga det igen, de här gummorna är helt bedårande....

Ann sa...

Vilka otroligt gulliga,mysiga gummor, vill ha, vill ha, vill ha.

Kram Ann =0)