Kreativa vibbar

Äntligen helg! Jag ser framemot att fylla den med några kreativa timmar. Vad jag ska hitta på vet jag inte, bara jag får hålla händerna sysselsatta. Om inte annat, så finns det definitivt plats för fler gummor här i världen!
Jag inspireras så av andras skaparlust. Är så glad för min vän Marias skull. Hon har äntligen fått i ordning en jättefin syhörna och precis gett sig in på sitt första projekt som jag följer med spänning. Kolla här.

. . .
I´m looking forward to a creative weekend. There´s always room for another felted doll.
...and I´m inspired by my friend Marias new exciting sewing project!

6 kommentarer:

Maya sa...

Söta du! Vad glad jag blev när jag läste! =) Och som vanligt så ääälskar jag dina gummor! Du är min inspiration så du vet det! Jättekram!

cieldequimper sa...

Oh this is so sweeet! I love it, it's pretty and lovable, I would have to give it a name! Miss roses!

Havehttp://marinagrenadinescieldequimper.blogspot.com/ a great weekend!$

Lusthuset sa...

Hoppas att du får en skön och kreativ helg. De är så söta dina små gummor. Kram!

Merja sa...

Låter som det kommer att hända en hel del hos dig i helgen:)
Ha det gott!

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Hej, hoppas din helg blir fylld av kreativitet så som du tänkt dig!
Gumman är underbar!
Kram
Becky

Poppins sa...

Ja, fram för fler gummor! Jag brukar tänka att jag gärna vill bli en söt gumma när jag är gammal och jag hoppas jag slipper klä mig som en tjugoåring och verka yngre än vad jag är. :)
Dina gummor är supergulliga!